Campagne starten

Van harte welkom!
Leuk dat jullie meedoen! Lees de onderstaande informatie goed door. Mocht je vragen of problemen hebben dan zijn wij bereikbaar! Bel of email ons! Via: 0616540375 of info@buurtbikkels.nl

Stappen
Als het goed is wijzen de vervolggstappen zichzelf. We vragen je allereerst naar wat achtergrondgegevens, zoals naam, telefoonnummer enzovoort. Daarna volgen enkele vragen over de challenge (looptijd, regio etc.). Wanneer dit allemaal is ingevuld dan komt de aanvraag bij ons binnen. Binnen enkele dagen nemen we dan contact met jullie op.
Vanaf dan is de challenge actief.

Advertenties toevoegen
Wanneer de challenge geactiveerd is kunnen verkopers zich aanmelden om mee te doen. Om zelf ook advertenties toe te voegen, meld je jezelf aan als eerste verkoper! Als beheerder keur je vooraf iedere nieuwe verkopers/vrijwilligers goed! Nieuwe verkopers kunnen aangeven of ze ook willen fungeren als inzamelpunt.

Wat krijg je van ons?
We willen dat jouw campagne een succes wordt! Graag helpen we je daarbij! Door active ondersteuning met een aanspreekpunt, promotiemateriaal etc. Eerdere kopers uit de omgeving worden bovendien geïnformeerd over iedere nieuwe challenge in de buurt.

Contactpersoon
We nemen contact met je op en een contactpersoon zal zich voorstellen. Met hem of haar kun je altijd mailen en bellen wanneer je wat extra hulp kunt gebruiken!

Promotiemateriaal
Met de contactpersoon spreek je o.a. wat je nodig hebt aan bijvoorbeeld flyers. Wij zorgen ervoor dat e.e.a. gedrukt wordt en bij jou thuis wordt afgeleverd!

Wat kost het?
Er zijn geen vaste kosten of opstartkosten. We rekenenen enkel met een fee van 10% op de omzet. Met dit tarief kunnen we dit platform in de lucht te houden. In dit bedrag zitten dus de ICT kosten, maar ook de kosten voor afhandeling van betalingen en de ondersteuning. Indien van toepassing worden ook belastingen, zoals BTW in van de opbrengst in de mindering gebracht. Meestal is fondsenwerving voor verenigingen vrijgesteld.

verder